dissabte, 5 de març de 2011

Lliçó de màrqueting

En temps de crisi tothom sap que posar una botiga no és pas una tasca fàcil. A part de les vicissituds pròpies del negoci, sempre hi ha el perill latent del fracàs comercial. Per això un dia hi va haver gent que es va inventar el màrqueting, la publicitat i tota mena de ginys per a aconseguir captar l'atenció del comprador potencial... 
Aprofitant l'avinentesa avui tenim unes petites lliçons de com triar el nom d'un establiment:

Permeabilitat: Tothom sap que el prestigi d'un nom amara tot el que té al seu voltant. Així doncs si el vostre cognom dóna sensació de classe i alt standing el millor és el poseu ben gros a l'entrada del vostre establiment.






Sonoritat... força, exotisme!! Tot això són elements que han fer acte de presència al nom d'una botiga adreçada als més valents i joves... i sobretot en llengua internacional...



 
Notis el sol i la lluna com s'estimen...





Finalment, el clam al bon gust i al saber estar al dia... al·legoria de la modernitat i de les classes més selectes... Glamufòria!!! El temple de l'estètica dels més moderns!!


Cap comentari:

Publica un comentari